26 de nov. 2010

FONDUE DE XOCOLATA


  
Si ets com jo, dels qui els hi 'xifla' la xocolata no pots perdre’t el luxe de tant en quan degustar la fondue de xocolata, hi ha moltes maneres de fer-la!, amb xocolata negra i forta, amb llet, amb una punteta de licor.... però això si!, no deixa de ser que és de xocolata!!!!. I que en diem de la fruita barrejada amb la xocolata? Mmmmmm només de pensar-hi s'em fa la boca aigua!


INGREDIENTS (4 persones)
1 tauleta de xocolata de cobertura fondant
50 cl. crema de llet
mantega

2 pomes
1 taronja
2 plàtans
2 kiwis
maduixes


PREPARACIÓ


Es pela, neteja i talla la fruita i es col·loca en una font, guarnint-ho i decorant-ho a gust de cadascú.
Es trosseja la xocolata en trossets petits i es posa en un cassó a foc lent amb la crema de llet, es va remenant perquè no s’enganxi fins a fondre tota la xocolata. Si queda massa espessa s’hi afegeix més crema de llet. Quan ja està líquida, s’hi afegeix una cullerada de mantega, per donar brillantor a la xocolata. Seguidament passarem la xocolata del casso ala fondue que tindrem engegada a foc mínim. 













3 comentaris:

  1. No tinc fondue:( Però ara mateix em menjaria una broqueta amb fruites i xocolata!

    ResponElimina
  2. Mira!, una cosa que tens per demanar als reis!!!! ;)
    Petonets

    ResponElimina
  3. Oh, quina bona pinta! M'ho apunto per a fer-ho ben aviat: trobo que és la millor manera de menjar fruita, jeje!
    Per cert, passeu pel meu blog, tinc una sorpresa que espero que us agradi (en aquesta entrada: http://www.thepinkcakefactory.com/2012/04/galetes-happy-de-mantega-amb-nutella.html).

    Petons!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!