16 de nov. 2010

OUS ESTRELLATS

Per Maite




Sé que potser ara us n’enriureu, però us prometo que mai havia menjat ous estrellats, ni tant sols sabia com eren i evidentment ni idea de com es feien!, però aquest dissabte em anat a sopar a casa d'uns amics i taxànnnnn ous estrellats i que us he de dir?, boníssims!!!! I la Maite, encara està sorpresa ara de que mai els hagués provat!, però com que estic convençuda  de què com jo n’hi ha d’altres, la vaig convèncer de que em passés la recepta i aquí els teniu:

INGREDIENTS (4 persones)

½ kg. patates
4 ous
Oli d’oliva
pernil salat
sal

PREPARACIÓ

Es pelen les patates i es tallen a daus i es fregeixen a la paella amb oli d’oliva a foc lent, un truc que jo tinc, és primer posar les patates al microones i coure-les i després posar-les a la paella, i necessito  menys d’oli i menys temps per fregir-les. Quan aquestes estan fregides es col·loquen en una font. 


Després es fan els ous ferrats i es posen damunt les patates seguidament es tira per damunt trossets de pernil salat talladet molt fi i es barreja tot.









7 comentaris:

  1. Jo l'altre dia també en vaig fer i són un vici: és començar i no pararies!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. jejeje... jo ara que els he tastat tampoc pararé... ;)
    Petons

    ResponElimina
  3. Aixó te una super pinta
    el divendres els fare per sopar,que despres de tota la setmana a fora l'hi vindran de gust a l'Edu.
    ja comentare reaccions
    Adeuuuu!

    ResponElimina
  4. Vaja, doncs ja em podeu apuntar a la llista dels que mai ho ha tastat! Em sembla que seran el sopar d'avui, perquè tenen una pinta genial.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Carmen, ja ens diràs que hi diu el sibarita de l'Edu!!!!

    Gemma, m'alegro de no ser l'única!!!, jjejejeje... però s'han de tastar i ja veuràs!, això siiii amb compte, pq com diu "Llàbiro" en quan t'hi fiques no pararàs de menjar-ne!!!
    Petonets

    ResponElimina
  6. M'han comentat que aquest plat està molt bo... els haurem de probar de fer!!
    Enhorabona Carme i companyia per aquest blog!

    Natàlia i Josep

    ResponElimina
  7. Gràcies nois!!!! Heu de provar aquest i tots!!! jajajajajaj
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!