25 de març 2011

PASTÍS DE CAFÈ AMB SALSA DE TARONJA




Com us podeu imaginar que m’agrada molt el món de la cuina, sempre compro revistes del tema i la veritat quan veus aquelles fotos i presentacions acabaries fent tots els plats. Perquè crec que la cuina a part d’olor i sabor també té molt d’estètica, sempre s’ha dit que el menjar ha d’entrar per els ulls.
Bé, doncs en una d’aquestes vaig veure aquest pastís, i com el cafè em perd no vaig dubtar a provar de fer-lo.



INGREDIENTS

90 gr. de farina
100 gr. de sucre
90 gr. de mantega
2 ous
1 sobre de llevat
2 cullerades de cafè soluble


Per la salsa de taronja: 

2 taronges
40 gr. de sucre
1 cullerada de maizena



          
PREPARACIÓ

Batrem en un bol amb les “varilles” els ous, el sucre i el cafè, fins que quedin ben cremosos i hagin doblat el volum. A continuació hi tirarem la mantega i ho barregem amb suavitat, i desprès ja tirarem la farina  i el llevat incorporant-ho a poc a poc.
Escalfarem el forn a 180 ºC i mentre tirarem la pasta en un motlle sucat i enfarinat i al forn uns 35 minuts.
Ho decorarem amb salsa de taronja.



10 comentaris:

  1. Que cosa más buena, así con esa salsita! Mmmm!

    ResponElimina
  2. hola guapa! no sóc gens cafetera, però segur que el tastaria per donar-te el meu veredicte!!! sempre hi ha alguna excepció, no??? petonets

    ResponElimina
  3. Per els ulls si que entra, i aquesta ha entrat i de quina manera!!!
    Deu estar bona, bona!!
    bessets
    http://desdelacuinadelhort.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. Jo síq eu sóc molt cafetera, o sigui que aquest pastís seria un vici per mi! Boníssim! Saps que aquesta salseta de taronja la tinc jo pendent de publicar amb uns pastissets de formatge? Boníssima!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Jo també soc molt cafetera aquest serà un pastis ideal per mi
    Petons

    ResponElimina
  6. Ui, no sóc massa cafetera però aquest pastís.... mmmmm, segur que és boníssim! Si m'agrada el tiramisú segur que m'agradarà!
    Bon cap de setmana noies!

    ResponElimina
  7. Veig que tu també tens la dèria de les revistes de cuina...
    No sóc cafetera però una mossegadeta si que li faria.

    ResponElimina
  8. Llàstima que no sigui cafetera, perquè aquest pastís té una pinta deliciosa, sobretot amb el toc àcid de la taronja.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Jo també crec que el menjar si entra pels ulls ja té molt de guanyat!! Mai se m'hauria acudit la combinacií de cafè i taronja!! Com que sóm "cafeteros" l'haurem de tastar.

    ResponElimina
  10. A mi el café no m' agrada però no dubto que aquest deu ser un bonpastís, i amb el contrast de la taronja deu quedar molt bo.

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!