15 de juny 2011

FILETS LLOBARRO AL FORN




Mai m’havia menjat aquest peix, ni tan sols sabia com es cuinava, però l’altre dia estava d’oferta a la peixateria, i la peixatera em va convèncer de que me’l quedés. Em va dir “Fes-lo com qualsevol altre, es tan fi que queda bé de qualsevol manera”.
Doncs com m’agrada molt el forn així ho vaig fer.




INGREDIENTS


2 llobarros tallats a dos filets per peça
1 vas de vi blanc
pebre vermell dolç
2 patates
2 tomàquets madurs
1 porro
oli
sal

PREPARACIÓ


Posarem en una safata de forn un llits de patates a rodanxes, igual que el porro i el tomàquet, a sobre els filets amb sal i el pebre i un bon raig d’oli i al forn durant 15 m. a 180 ºC (escalfat prèviament), desprès hi tirem el vas de vi blanc i deixem 10 minuts més.
Realment es un peix finíssim que no li cal masses invents.


8 comentaris:

  1. Estic d'acord amb la teva peixatera. i així com l'has fet queda ben bo!

    ResponElimina
  2. Holaaa, gracias por tu visita a mi blog, te he visto en seguidores y he venido rauda y veloz a ver tu cocina!
    la lubina al horno me encanta, que por cierto ahí tengo las fotos en el disco duro aún sin publicar. Si es que no doy a basto jajajjaj
    Es un pescao muy fino y suave, y como bien dices no le hace falta nada historiado para que sea delicioso. Te ha quedado bordado!
    ahora voy a ver tus dulces que soy una golosona de tomo y lomo!
    Un besoooo

    ResponElimina
  3. Así al horno este pescado tiene que estar de lujo! Pero yo prefiero más la dorada simplemente que una véz compré lubina y no la podimos comer de mucho que amargaba. Y desde entoncen ya no compro más.

    ResponElimina
  4. Doncs per ser la primera vegada que el cuines t'ha quedat molt bé.
    A mí m'encanta aquest peix !!
    Un petó,
    Esther

    ResponElimina
  5. A un prix fresc, no li cal massa invents,

    ResponElimina
  6. Molt bo, però així les patates queden crues!!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!