17 de juny 2011

PASTÍS DE XOCOLATA




Diuen que la xocolata aixeca l’ànim, i avui dia això va de meravella, i els metges també diuen que un onça al dia es molt bona ( aquí n’hi ha una mica més, jajajaja)
He de dir que la base del pastis la vaig treure del bloc “Cuinar es Senzill”, perquè buscava un pa de pessic de xocolata, i aquest em va semblar fàcil i bo, i com diu el propi bloc.


INGREDIENTS

6 ous
120g de sucre
110g de mantega
150g de xocolata fondant
100g de farina
10g de llevat
1 pot de confitura de gerds


Per la cobertura de xocolata

150g de mantega
160 g de xocolata fondant
110ml de llet

PREPARACIÓ

Agafarem els ous i separarem els rovells de les clares, muntarem aquestes amb la meitat del sucre a punt de neu i les reservem. En un recipient barregem els ous i la resta de sucre fins que quedin blanquinosos. Fonem la xocolata amb la mantega i quan és freda la incorporem als rovells d’ou i sucre, desprès afegirem la farina i el llevat, i per últim incorporarem les clares a poc a poc i amb moviments de baix cap dalt.
Ho tirarem en un motlle rodó ben sucat de mantega i farina, hi ho ficarem al forn escalfat a 180º uns 25 minuts.
Quan és fred el partim per la meitat i suquem amb la confitura de gerds i tornem a compondre. El cobrirem amb la cobertura de xocolata, que haurem fet desfer amb la mantega i la llet bullint però fora del foc.
Jo ho vaig adornar amb maduixes.






7 comentaris:

  1. Boníssim de xocolata i tan ben farcidet!!
    n'agafo un trosset! ;)
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Holaaaa, pues una atuténtica maravilla! yo como soy tan chocolatera, me apunto rápido jejej
    Un besooo

    ResponElimina
  3. Un pastís de xocolata com aquest a casa meva és un èxit total!

    ResponElimina
  4. Quina bona pinta que té. Xocolata i maduixes... quina combinació. És perfecte!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Me la llevo de cafes, me ha encantado.Enhorabuena.
    Besitos

    ResponElimina
  6. La xocolata és la meva perdició. Només veure el teu pastís ja em ve la salivera!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  7. I a més a més farcida!!!
    Tot una delicatessen!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!