22 d’ag. 2011

POSTRE DE IOGURT (ràpid)



Un altra copa de postres fàcil, lleugera, sana i ràpida.
El vaig fer per treure un pot de pinya que tenia encetat i poc temps per fer postres, doncs mira ens va agradar força a més de que va baixar molt bé, per què és refrescant.


INGREDIENTS


1 pot de pinya en almívar
5 iogurts desnatats o com us agradin
caramel líquid

PREPARACIÓ

Farem la pinya a trossos i la posarem al fons d’una copa, desprès batrem els iogurts fins que ens quedin com una salsa i els posarem per sobre les copes amb pinya i decorem amb un raig de caramel líquid.




5 comentaris:

  1. Un postre molt fàcil. El iogurt amb la fruita sempre queda bé i m'hi agrada el toc de caramel
    Petons

    ResponElimina
  2. Una copa super-rica, con esa presentación me ha encantado...

    ResponElimina
  3. El pròxim cop que faci una copa de iogurt i fruita hi provaré el toc de caramel, segur que hi queda molt bé!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. Doncs mira que jo també en tinc un i no sabia què fer-ne. Una idea deliciosa i fàcil, que més es pot demanar....

    ResponElimina
  5. Que bo aquest postre !!!! Em menjaba ara mateix una copeta !! Amb el teu permís em quedo per aquí com a seguidora. Petons

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!