6 de febr. 2012

FLAM DE CAFÉ I GALETA





Sempre havia vist aquest flam, però no l’havia provat mai, i aquest diumenge que no tenia massa coses per fer unes postres especials com faig cada diumenge, em vaig decidir a fer-lo, ja que un paquet de flam preparat i unes quantes galetes tothom ho tenim, i sinó es fa el flam casolà que encara és més bo. Bé, jo em vaig decantar per aquell paquet de flam que quedava per allí. I demés, que avui en dia, com que no tenim temps per cuinar i ens segueixen molts joves que la veritat el que falta és temps i ganes... doncs aquí ho teniu, així no hi ha excusa per no fer un BON POSTRES!!!.

INGREDIENTS
1 paquet de flam preparat  (8 racions)
1 paquet de galetes Maria (250 gr)
cafè soluble
200 ml de nata per muntar
1 xupito de conyac

PREPARACIÓ 

Farem el flam com indica el fabricant a la capsa, en un motlle allargat hi posarem al fons el sucre cremat que ja porta el preparat, i tirarem la meitat del flam, esperem una mica que qualli  i hi fiquem una capa de galetes prèviament mullades una mica amb cafè amb conyac, seguidament tirem la resta de flam, i fem un altra capa de galetes, que ja seran la base al desemmotllar. Posem a la nevera fins que qualli, 2 hores ben bones.

Per servir el desemmotllem de cap per avall i adornem els voltants amb nata muntada, cireres confitades, bombons etc….






5 comentaris:

  1. M'agraden molt els postres amb café i aquest flam segur que no en serà una excepció. Crec que és molt bona idea posar-hi les galetes pel punt cruixent que hi deu donar!

    Petons

    ResponElimina
  2. Quina pintassa! Jo no sóc gaire fan dels flams preparats, prefereixo fer-los a casa a base d'ous i llet perquè queda més dens i cremós, però aquest amb cafè té una pinta espectacular. Petonet!

    ResponElimina
  3. Llàstima que no m'agrada el cafè!!! Però en tinc un a casa que li encantaria el teu flam. Una decoració molt bonica!!!
    Ptns

    ResponElimina
  4. Et pots creure que fa una setmana em van explicar aquesta recepta de flam? Ha d0estar boníssima, la provaré segur
    Petons
    Sandra (Els fogons de la Bordeta)

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!