28 de maig 2012

BOMBONS D'AMETLLA GARRAPINYADA "ROQUES"





Volia fer quelcom de xocolata pel cafè, i vaig pensar amb uns bombons facilíssims que en diuen “roques”, i buscant a l’armari on hi ha els fruits secs, em va sortir el pot d’ametlles garrapinyades que em va regalar la Dolors, la meva amiga, i vaig pensar que les podria fer amb aquestes ametlles i seria encara més dolç i bo, ja que elles ja porten el sucre caramel·litzat. Dit i fet, boníssim i a gust dels molt llaminers, perquè la dolçor es garantida.



INGREDIENTS

6 barretes de xocolata de cobertura 70% cacau
ametlles garrapinyades


PREPARACIÓ

Desfem la xocolata al bany maria o bé un minut al microones (vigilant).
Trinxem les ametlles a trossos grossos, les tirem dins la xocolata calenta, ho barregem i anem traient amb una cullera i anem fent munts. Deixem refredar i ja està.
Jo ho vaig decorar amb una mica de xocolata blanca fosa al damunt.




4 comentaris:

  1. Carai, que fàcils i bones aquestes roques! I la decoració de xoco blanca, el toc final per unes roques 10! Petons

    ResponElimina
  2. Que fàcils de fer, ho provaré! Petons

    ResponElimina
  3. Son la delícia dels meus fills
    Petons

    ResponElimina
  4. Gràcies noies!!!

    Boníssims! encara que no en menjo tants com voldria! ja que comença l'estiu i els quilets...... ja sabeu que és!
    ;)

    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!