14 de febr. 2013

MINESTRA






Aquest mes a Memòries d’una Cuinera ens han proposat el minestrone, i tal i com ens comenten… GAUDEIX I DIVERTEIX-TE!.. que amb els temps que estem costa prou, oi?. Però suposo que d’aquest “conte” ens ha de fer reflexionar una mica a tots plegats i agafar-nos la vida diferent, es pot aplicar a la cuina, però perquè no a la vida en general?...



Doncs… estic contenta d’aquest repte, perquè l’altre dia vaig fer l’arròs amb verdures i em varen sobrar, i mira!, bona idea el minestrone!!!. Va resultar boníssima i reconfortant.








INGREDIENTS



1  carabassó no massa gran

½ pebrot vermell

1  pebrot verd

3  pastanagues

100 gr. de mongeta tendra

1 porro

100 gr. de pasta de sopa petita

1 ½ litre de brou de pollastre

sal

oli





PREPARACIÓ



Tindrem totes les verdures tallades a daus petits, posarem un olla al foc amb una cullerada d’oli i primer hi fregirem el porro i les pastanagues uns 5 minuts, tirant seguidament la resta de verdures, la sal i el brou. Quant arranqui el bull, hi tirarem la sopa, deixant bullir uns 10 minuts i llestos.




8 comentaris:

  1. Molt bona aquesta supeta.
    Gràcies maca per entrar al meu blog.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Fàcil, ràpida i ben bona! Me l'apunto, té molt bona pinta!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. M'encanten aquest tipus de sopes, molt apropiades per aquest temps. M'apunto la recepta.
    Salutacions.

    ResponElimina
  5. Que bona aquest sopa!! i així costa menys menjar-nos les verduretes que menys ens agraden!!! I ara venen molt de gust aquestes sopetes calentes!

    ResponElimina
  6. M'agraden molt les preparacions que surten d'un altre plat.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  7. clar que si! a reciclar el menjar!!! que no estem per tirar res. Moltíssimes gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
  8. Quina delícia! les receptes d'aprofitament són genials!!!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!