12 de febr. 2013

MINI PIZZES DE SARDINA







Deliciós!... aquest es l’adjectiu d’aquestes pizzes que vaig veure un dia al bloc de la nostra amiga i seguidora incondicional, la Marina de Tapa't ...de Tapes. Si passeu pel seu bloc, veureu quines receptes més fantàstiques que té.

Tenia unes mini bases de pizza que vaig voler provar perquè eren una novetat al mercat, les sardines de llauna que quasi tothom té a casa i poca cosa més feia falta, doncs a provar-les. La Marina s’ho va treballar més perquè la pasta se la va fer ella, però jo vaig aprofitar les que tenia. 


INGREDIENTS (4 mini pizzes)

4 bases de mini pizza 

2 llaunes de sardines en oli

3 tomàquets madurs però forts

un brot de raïm blanc

formatge rallat

orenga ( ella hi posa herbes de provença)

oli

sal



PREPARACIÓ



Agafem les bases i primer hi posem tres talls de tomata a rodanxes no massa gruixudes, hi tirem un raig d’oli i sal i posarem les sardines per damunt. Per sobre les sardines hi tirarem un polsim d’orenga, uns grans de raïm i el formatge rallat.

Prèviament escalfem el forn a 200ºC i posem les pizzes abaixant el forn a 170ºC. Ho deixarem uns 15 minuts, seguidament ho gratinarem 5 minuts. 





4 comentaris:

  1. oh!! Avui m'ha fet molta il·lusió obrir el tast de cuina... he he. M'alegro molt que us hagueu animat a fer-les i m'imagino que ja no en deu quedar cap, oi? Petons i moltes gràcies!!

    ResponElimina
  2. Aquestes mini pizzes tenen molt bona pinta, serà qüestió de fer-les
    Petons

    ResponElimina
  3. Deliciosa las pizzas individuales , me gusta. Besos

    ResponElimina
  4. Això ho em de provar!! :)

    http://bonprofitbarcelona.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!