17 de juny 2013

AMANIDA D'ARRÒS AMB GAMBES







 Ja podem començar a pensar en plats frescos, que sembla que la calor per fi arriba, desprès de tants dies d’aigua. Ep!!! que no em queixo que "aigua als ordis" QUE NO FALTI!!! ;)


Arròs, que sempre n’hi ha.... en aquesta ocasió hi vaig ficar unes gambetes que tenia congelades i el va fer una mica més “important”, però amb d’altres ingredients  boníssiiiim!.


És un plat senzill i fàcil... però com sempre comento, a vegades no és l’elaboració dels plats, sinó la idea i caure en fer-la!, quantes i quantes vegades m’he trencat el cap... “Què faré avui per dinar!?”, ni us ho imagineu!!!.... se m’acaben les idees!, i mirant alguna que altra recepta en algun bloc senzilleta... se m’acut la idea i ho faig!, per això trobo interessant penjar aquest tipus de receptes tant i tant elementals....




INGREDIENTS




250 gr. d’arròs

1 rodanxa de pinya natural o en almívar

150 gr. de gamba pelada congelada

1 taronja

1 llauna de tonyina en oli

olives farcides




PREPARACIÓ




Posarem a bullir l’aigua i quan comenci hi tirem l’arròs i la sal convenient i deixem uns 20 minuts, quant està escorrem i ho passem per aigua freda.


Aboquem l’arròs en la safata i hi afegim trossos de pinya, taronja, tonyina esmicolada i les gambes descongelades i passades un minut per la paella amb 1/2 cullerada d’oli, afegim les olives a trossos i llestos.


Podeu acompanyar amb maionesa o salsa rosa.







3 comentaris:

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!