6 de febr. 2014

COULANT DE XOCOLATA







El pastís preferit del meu fill!!! Encara que alguna vegada ja l’havia fet,  però renoi!!!, sempre em quedava sec... aquest pastisset sem resitia i mira!, era com un repte, i vaig proposar-me aquest cap de setmana passat d’aconseguir el coulant “perfecte” i mirant per Internet, vaig agafar els ingredients del bloc de la Rocío "Dulces triple A", i perfeeeeeeecte!!!!!!. Encara que realment no es tractava dels ingredients sinó que és el meu forn què té vida pròpia ;), però aquest cop vaig tenir paciència i l’hi he trobat el punt. ;)

El temps de forn és el més important per aquest pastís.... jejejeje comprovat!!!



INGREDIENTS  (6 motlles de flam d'un sol ús)



3 ous

60 gr. de sucre

125 gr. de xocolata 70% de cacau

60 gr. de farina

60 gr. de mantega

15 gr. de cacau en pols



PREPARACIÓ


Primer sucarem els motlles amb una mica de mantega per tota la superfície i reservem. Desfem la xocolata trossejada al microones en intervals de 20 segons fins que es desfaci tot, i en calent, hi barregem la mantega i reservem.


En un bol batrem els ous amb el sucre ben batut, afegim la xocolata amb la mantega i barregem, tot seguit, hi tirem la farina i el cacau passats per un colador i barregem ben bé.


Agafem aquesta mescla i la posem als motlles fins a tres quartes parts, portem al congelador almenys 3 hores. Al moment de servir-lo, escalfem el forn a 200ºC i quan aquest és calent, hi posem el pastís 15 minuts. El meu forn com ja us he comentat, decideix per si sol i són 20 minuts, però a partir de 15m. es tracta de controlar els costats del motlle, que l’escuradents surti net, no el poseu al mig, ja que aquesta part si que ha de ser líquida.








19 comentaris:

  1. ei!! T'ha quedat perfecte!! Ara m'has fet venir ganes de fer-ne... he he he. Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaj....
      Oi que si que en fan venir ganes??? Mmmm....

      Petonets

      Elimina
  2. Em sembla que ja se amb que gaudiré aquest cap de setmana... jejeje (de fet si ara mateix en pogués rebre un per email, te'l demanava :P)

    Us explico com m'ha sortit!!

    Cuina d'emergencia
    http://cuinademergencia.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaj.....

      Os3!, si es pogués enviar per e-mail..... ara que tal com està evolucionant la tecnologia... potser algun dia encara ho farem.... jejejejejej
      ;)

      Ja diràs que tal!!!!

      Petonets

      Elimina
  3. Com m'agraden els coulants!!! i no n'he fet mai perquè és una de les poques receptes estrella de la meva germana ;-). Així que no li treuré pas el mèrit, no?? T'han quedat genials!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaa...
      Si és una de les receptes estrella de ta germana, tens excusa... i nooo.. no se li pot treure el mèrit!, encara et quedaries sense menjar-ne... i amb lo bons que son...

      Petonets i bon cap de setmana

      Elimina
  4. Uf!!! La veritat és que tenen una pinta extraordinària!! Jo aquesta recepta la tinc pendent perquè ho vaig provar un parell de vegades i no em van quedar bé i me'n vaig cansar... potser ara ho tornarem a provar! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs a veure si t'hi poses, jo també s'em resistia.. uff!!!, i m'ha costat aconseguir-lo, eren bons però quedaven de molt mal aspecte....

      A veure si t'animes

      Petonets i bon cap de setmana

      Elimina
  5. A casa nostra enbogim amb els coulants. en tinc uns quants al congelador, el dia que en faig aprofito i en congelo, així sempre en tenim quan ens ve de gust.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahh!, bona idea amb lo del congelador, mira que jo soc MR. CONGELAR!!!, jajajaj... tot ho congelo!, i vès per on, aquest no se m'havia passat pel cap...

      Ho faré

      Petonets i bon cap de setmana

      Elimina
  6. No m'he atrevit mai amb els coulants i mira que són bons. A veure si provo la teva recepta, que té una pinta espectacular!
    Maria,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que son bons i calòrics!!! jejejejeje... però s'ha de dir què s'han de provar de fer... encara que com has pogut comprovar difícils!!!
      Apa!, a veure si t'atreveixes i ja ens ho expliques...

      Petonets i bon cap de setmana Maria

      Elimina
  7. Entiendo que sea el postre preferido de tu hijo, es que es una bomba de chocolate, realmente delicioso. Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una bomba en todos los sentidos!!, tanto en sabor como en calorias!, jajajaja.. ya lo dices bien ya...

      Besitos y Buen fin de semana

      Elimina
  8. Tinc un amic que sempre em demana li prepari coulants! M'apunto la teva recepta per fer realitat un dia proper les seves peticions! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja.... homeeeee.... ara no tens excusa!

      I així pots fer-lo servir de conillet d'índies..... ;)

      Petonets i bon cap de setmana

      Elimina
    2. A mi tambè se'm resisteixen els coulants! però caldrà tornar-ho a intentar! veien els teus se'm fa la boca aigua! salutacions,

      Elimina
    3. A mi també s'em resistien, però a còpia d'insistir-hi ho he aconseguit... així que a saps!, a intentar-ho perquè el resultat és boníssim i a tu s'et queda un "gustet" d'haver-ho aconseguit.... ;)

      Petonets

      Elimina
  9. Me alegro mucho que te haya salido, es un postre buenísimo, me quedo por aquí de seguidora y viendo el resto de tus recetas que tienen muy buena pinta, un besote.

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!